onsdag 13. januar 2010

Lovlydig

God morgen!

Som alle vet kommer jeg fra en familie som aldri har gjort noe galt og som kun bruker alkohol til medisink bruk. Jeg har selvfølgelig aldri hatt noen form for kontakt med politiet. Jeg tenkte nettopp på: hva skal jeg si hvis en politmann uheldigvis skulle snakke til meg? Så jeg sjekket litt opp og fant iallefall hva jeg ikke skulle gjøre.

1. Får ikke tak i førerkortet mitt, kan du holde ølboksen for meg ?

2. Beklager, jeg trodde radar-varsleren min var innkoblet !

3. Jøss du må ha kjørt fort for å ha tatt meg igjen !!4.

Jeg trodde politioffiserer måtte være i god form jeg !

5. Jeg skulle også bli politi, men gjorde meg ferdig med høgskolen i stedet.

6. Slem purk ! Ingen smultring på deg i dag !!

7. Du skal vel ikke sjekke bak i bagasjerommet, sant ??

8. Var det ikke deg jeg så bli sparket bak på tv-programmet Cops ??

9. Du, er det sant at de som blir politi er dem som var for dumme til å få jobb på McDonalds ??

10. Hvordan våger du å stoppe meg ! Det er jeg som skattebetaler som betaler lønnen din !!

11. Å tusen takk, offiser. Forrige purk ga meg også bare en advarsel !

12. Jeg prøvde bare å følge de andre bilene. Ja, jeg er klar over at det ikke er andre biler rundt meg.... Det er jo derfor jeg kjører så fort, for å ta de igjen.

13. Hva mener du med å spørre meg om jeg har drukket ?? Er det ikke du som er eksperten ?

14. Hei, er det en 9 mm pistol ?? Ingenting mot min .44 Magnum !

-Argy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar